Home/Plattform/Release log

RELEASE LOG AGRIPPA

Agrippa Improve – oppdateringer juli 2017

Agrippa Improve – appcenter / web

  • Dashboard
    • Brukerstyrt utlegg av informasjonsvinduer som saker, eventer, log og kalender
    • KPI’er
    • Utvidet søkemulighet på tvers av transaksjoner. Inkludert GRID informasjon.
  • Hendelseshåndtering
    • Funksjon for å opprette et hendelses dashboard for evt å følge og håndtere utviklingen i kritiske situasjoner eller hendelser.
    • Støtte for arbeidsflyt relatert til hendelses-/krisehåndtering
    • Støtte for å håndtere kritiske vs ikke kritiske tiltak.
    • Håndtering av intern og ekstern kommunikasjon
    • Varslingsrutiner
    • Varsling til definerte personer
    • Logging av informasjon
  • Skift rapportering
    • Støtte for rapportering mellom produksjonsskift
    • Viser informasjon om skiftleder, viktige møter og relevante driftsrutiner
    • Skift kalender. For elementer som rengjøring, truck inspeksjoner/utsjekk, truck vedlikehold osv.
    • Relatert driftsavvik eller forbedringsforslag
    • Loggføring av iverksatte tiltak ved driftsavvik.
    • Skift notater og aksjonspunkter
  • Registrering av nye brukere
    • Det er implementert en helt ny og mer sikker funksjon for å registrere nye brukere. Ny metode er at nye Agrippa Improve brukere må inviteres fra en eksisterende bruker med administrator rettigheter.
  • Kontakt administrasjon
    • Kontaktgrupper og kontaktpersoner for kobling mot saker og varslinger
    • Egen prosess for å loggføre vedlikehold av kontaktinformasjon
  • Støtte for utvidet prosess hierarki med nytt toppnivå SITE.
  • Rapportering og analyse
    • Oppdatert Excel plug-in
  • Ytelsesforbedringer
    • Pålogging
    • Liste skjermbilder
  • Utvidet støtte for flere fabrikanter av miljø/inneklima sensorer
  • REST API for innsamling av eventer fra andre systemer eller sensorer
  • REST API for direkte kobling mot andre web-sider for innsamling av informasjon.

Mobile app – Agrippa Improve

  • Nytt brukergrensesnitt
    • Rent og intuitivt
  • Hendelseskalender for gjennomføring av rutinemessige sjekker/kontroller eller andre planlagte oppgaver
  • To-veis dialog med saksbehandler for raske og effektive avklaringer
  • Støtte for visning av temperatur informasjon fra faste sensorer
  • Forbedret strekkodehåndtering / lesing

Mobile app – Agrippa Procedures

  • Rutiner og beredskapsplaner tilgjengelig via mobil app
  • Varslingsrutiner
  • Kontakt register med mulighet for oppringning via app
  • Mulighet for registrering av hendelser eller tilbakemeldinger

Nye Standard Integrasjoner

Blue Water Shipping:Utveksling av transportinformasjon. Avvik fra leverandørens fraktoppdrag vil automatisk generere avvik i Agrippa Improve.

Millums:Utveksling av innkjøpsinformasjon for effektiv registrering av avvik ved vareankomst og mulighet for elektronisk kreditering.