Full kontroll i Haugen-Gruppen med Agrippa Improvements

Home / Våre kunder / Full kontroll i Haugen-Gruppen med Agrippa Improvements

Haugen-Gruppen bruker Agrippa Improvements i forbindelse med all inngående logistikk. Hendelser knyttet til varemottak, transportskader, feil på lastbærere etc. rapporteres inn og er viktige bidrag i forbedringsarbeidet.

Systemet er satt opp mot deres eget ERP system, slik at informasjon som: vare, leverandør, transportør etc. automatisk knyttes til avvikrapportene. Dette gjør at de ansvarlige hos Haugen-Gruppen får godt dokumenterte og oversiktlige rapporter de kan jobbe med.

Andreas Klamroth hos Haugen-Gruppen har følgende å si om Agrippa Improvements

Løsningen er enkel og genial. Den sparer lagermedarbeideren for masse tid ved rapportering av feil og hendelser, samt at den er med på å dokumentere merarbeidet de får ved omlasting og annet ekstraarbeid. Vi merker at tiden det tar å få gjennom reklamasjoner mot leverandører og transportører har gått betraktelig ned, da Agrippa Improvements er enkelt å bruke og sikrer godt dokumenterte avvikrapporter.

Haugen-Gruppen er en ledende importør av merkevarer i Norge innen dagligvare, storkjøkken, vin og brennevin.